Otomotiv sanayisinin gelişmesi ve tüketicilerin gelir seviyelerinin yükselmesi sebebiyle araç kullanıcılarının, dolayısıyla tüketicilerinin zaman içerisindeki kalite beklentileri artmıştır. Müşterilerin kalite talepleri uluslararası pazarda rekabetin artmasına sebep olmuştur. Rekabet kavramı daha kaliteli ürün temin edilmesi yönünde zorladığında, günümüz sanayi işletmelerinin hızlı teknolojik yenilikler, dinamik bir sosyo-ekonomik çevre ve karmaşık örgüt yapılanmaları konularında iş süreçlerini gözden geçirmeleri ve tüm varlıklarıyla pazarlara odaklanmaları gerekmektedir. Uluslararası alanda rekabet edebilmek, mevcut teknolojiyi ve pazarı geliştirebilmek için şirketler sistematik bir kalite düzeni kurup, taleplerin karşılanmasını güvence altına almak zorundadırlar.

Uzaktan
ISO/IEC 27001:2022 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Baş Denetçi Eğitimi (Exemplar Global Onaylı)
03 Mart
Uzaktan
ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Baş Denetçi Eğitimi (Exemplar Global Onaylı)
10 Mart
Tüm Kurslar
16 saat (2 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
OTOMOTİV KALİTE
0
741
Sertifikalı Eğitim
16 saat (2 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
OTOMOTİV KALİTE
0
1,126
Sertifikalı Eğitim
8 saat (1 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
OTOMOTİV KALİTE
0
335
Sertifikalı Eğitim
8 saat (1 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
OTOMOTİV KALİTE
0
354
Sertifikalı Eğitim
8 saat (1 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
OTOMOTİV KALİTE
0
259
Sertifikalı Eğitim
8 saat (1 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
OTOMOTİV KALİTE
0
333
Sertifikalı Eğitim
8 saat (1 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
OTOMOTİV KALİTE
0
280
Sertifikalı Eğitim
Video eğitim bulunamadı.