Son yıllarda giderek önem kazanan "Sosyal Sorumluluk" kavramı, yaşam kalitesini iyileştirmek amacına ulaşmak için çalışanlarla, onların aileleriyle ve bütün toplumla birlikte ekonomik, sosyal, kültürel ve çevresel gelişmeye destek verme sorumluluğu anlamına geliyor. Artık kuruluşlar sosyal olarak sorumlu davranış uygulamalarını gösterme ihtiyacının farkında olmaya başlamışlardır. Kurumsal sosyal sorumluluk kavramının amacı şeffaflık ve etik performans yoluyla sürdürülebilir kalkınmaya katkıda bulunmaktır.

Uzaktan
ISO/IEC 27001:2022 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Baş Denetçi Eğitimi (Exemplar Global Onaylı)
05 Mayıs
Uzaktan
ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Baş Denetçi Eğitimi (Exemplar Global Onaylı)
12 Mayıs
Uzaktan
ISO/IEC 42001:2023 Yapay Zeka Yönetim Sistemi Baş Denetçi Dönüşüm Eğitimi (Exemplar Global Onaylı)
14 Haziran
Uzaktan
ISO 22301:2019 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi Baş Denetçi Dönüşüm Eğitimi (Exemplar Global Onaylı)
25 Haziran
Uzaktan
ISO/IEC 27001:2022 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Baş Denetçi Eğitimi (Exemplar Global Onaylı)
30 Haziran
Uzaktan
ISO/IEC 27701:2019 Kişisel Veri Yönetim Sistemi Baş Denetçi Dönüşüm Eğitimi (Exemplar Global Onaylı)
13 Ağustos
Tüm Kurslar
16 saat (2 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
SOSYAL SORUMLULUK
0
520
Sertifikalı Eğitim
16 saat (2 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
SOSYAL SORUMLULUK
0
638
Sertifikalı Eğitim
24 saat (3 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
SOSYAL SORUMLULUK
0
382
Sertifikalı Eğitim
8 saat (1 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
SOSYAL SORUMLULUK
0
461
Sertifikalı Eğitim
Video eğitim bulunamadı.