Yüz Yüze ve Uzaktan

ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Baş Denetçi Dönüşüm Eğitimi (Exemplar Global Onaylı)

KALİTE YÖNETİMİ
153 İnceleme
4 Aktif Öğrenci
0 Puan

Eğitimin Adı:
ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Baş Denetçi Dönüşüm Eğitimi (Exemplar Global Onaylı)

Eğitimin Amacı:
Eğitimin amacı, ISO 10002:2018 ve ISO 19011 şartlarına uygun olarak etkin Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi denetimleri yapılması ve yönetilmesi için gerekli bilgi ve becerileri sağlamaktır. Eğitim içeriğindeki workshoplar, katılımcının denetim prosesini yalnızca sözel olarak değil uygulayarak öğrenmesine olanak tanır.

Hedef Kitle:
Kuruluşlarda ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi'nin etkin kurulmasını ve uygulanmasını sağlayacak yöneticiler, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi'nin yürütülmesinde görev alan çalışanlar, denetçiler ve denetçi adayları, danışmanlar.

Katılım Ön Şartı:
Bu eğitime katılım için daha önce başka bir standarda ait bir baş denetçi eğitiminin (40 saat – 5 gün süreli) başarıyla tamamlanmış olması gereklidir.

Eğitimin Süresi:
24 saat (3 gün)

Eğitimin İçeriği:

  • Müşteri memnuniyeti terminolojisi
  • Müşteri memnuniyeti yönetim sistemi
  • Denetim kavramı, tipleri ve kaynak gerekliliği
  • Denetçi sorumlulukları ve görevleri
  • Bir denetimi planlama, yürütme, raporlama ve takip için denetçinin rolünün açıklanması
  • Soru sorma, görüşme yapma, denetim bulguları, raporlama
  • Denetim psikolojisi ve zorlukları yönetme
  • Uygunsuzluk tespiti, sınıflandırma
  • Takip faaliyetleri
  • Sınav


Sertifika:
Öncelikle bir sertifika almaya hak kazanmak için eğitimin en az %80'ine katılım sağlanmalıdır. Başarı sertifikası alabilmek için eğitim sırasındaki katılım ve performansı gösteren sürekli değerlendirme başarı ile geçilmeli ve eğitim sonundaki yazılı sınavdan geçer not (dört bölümden oluşan sınavın her bölümünden en az %50, toplamda 90 üzerinden 63 puan) alınmalıdır. Sınavda başarı sağlayamayan katılımcılarımızın ücretsiz ikinci sınav hakkı bulunmaktadır. Başarı kriterini sağlayamayan katılımcılarımız için katılım sertifikası düzenlenecektir.

ÖNEMLİ NOT:
Herhangi bir belgelendirme kuruluşunda denetçi/başdenetçi olarak görev alabilmeniz için eğitim sonrası yapılması gereken ADAY DENETÇİLİK ve STAJ konusunda CTR Academy'nin herhangi bir taahhüdü bulunmamaktadır. Bu eğitimimiz, denetçi/başdenetçi olabilmenin bir ön şartı olup atama işlemleri görev alacağınız belgelendirme kuruluşu nezdinde tamamlanmalıdır. Eğitim sonrası denetçi/başdenetçi olabilmek için gerekli şartları incelemek için tıklayınız.

Devamını Oku

Bu eğitim başlığında katılım sağlayabileceğiniz bir genel katılıma açık eğitim programımız bulunmamakta olup, kurum içi veya grup eğitim talepleriniz için Teklif Talep Formu ile kapalı grup eğitim teklifi talep edebilirsiniz. Eğer bireysel katılımcıysanız Bilgi Talep Formu ile talebinizi bize ulaştırmanız halinde talep etmiş olduğunuz eğitim, eğitim programımıza dahil edildiğinde tarafınıza bilgi verilmesi sağlanacaktır.

Henüz bu eğitim için mevcut yorum bulunmamaktadır.

Genel katılıma açık eğitimlerimiz için indirim seçenekleri aşağıdaki gibidir.

Erken Kayıt İndirimleri:


İlave İndirim:

40 saat (5 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
KALİTE YÖNETİMİ
0
7,362
Sertifikalı Eğitim
16 saat (2 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
KALİTE YÖNETİMİ
0
1,600
Sertifikalı Eğitim
16 saat (2 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
KALİTE YÖNETİMİ
0
1,432
Sertifikalı Eğitim
8 saat (1 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
KALİTE YÖNETİMİ
0
446
Sertifikalı Eğitim
16 saat (2 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
KALİTE YÖNETİMİ
0
371
Sertifikalı Eğitim
16 saat (2 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
KALİTE YÖNETİMİ
0
269
Sertifikalı Eğitim
24 saat (3 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
KALİTE YÖNETİMİ
0
286
Sertifikalı Eğitim
16 saat (2 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
KALİTE YÖNETİMİ
0
227
Sertifikalı Eğitim
16 saat (2 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
KALİTE YÖNETİMİ
0
263
Sertifikalı Eğitim
40 saat (5 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
KALİTE YÖNETİMİ
0
721
Sertifikalı Eğitim