Yüz Yüze ve Uzaktan

ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Temel Eğitimi

KALİTE YÖNETİMİ
322 İnceleme
0 Aktif Öğrenci
0 Puan

Eğitimin Adı:
ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Temel Eğitimi

Eğitimin Amacı:
Eğitimin amacı, katılımcıların ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Standardı gerekliliklerine göre Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi'nin kurulması, sürdürülmesi ve sürekli geliştirilebilmesi için gerekli olan tüm temel bilgiye sahip olmalarını sağlamaktır.

Hedef Kitle:
ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi'ni uygulamaya başlayacak, geçiş yapacak olan kuruluş çalışanları veya ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi'ni uygulayan tüm sistem sorumluları ve yöneticiler, danışmanlar, denetçi adayları ve bu konuda kariyer yapmak isteyenler.

Katılım Ön Şartı:
Bu eğitime katılım için herhangi bir ön şart bulunmamaktadır. Dileyen herkes eğitimimize katılım sağlayabilir.

Eğitimin Süresi:
16 saat (2 gün)

Eğitimin İçeriği:

  • Müşteri memnuniyeti yönetim sistemi nedir?
  • ISO 10002'in tarihsel gelişimi
  • Müşteri memnuniyeti yönetim sisteminin faydaları
  • Terimler ve tanımlar
  • Temel kavramlar ve yapı
  • ISO 10002 şartlarının yorumlanması
  • Dokümantasyon şartları
  • İlgili mevzuat
  • Risk tabanlı düşünme
  • Sürekli iyileştirme
  • Pratik çalışmalar


Sertifika:
Eğitimin en az %80'ine katılım sağlayan katılımcılarımıza katılım sertifikası düzenlenecektir.

Devamını Oku

Bu eğitim başlığında katılım sağlayabileceğiniz bir genel katılıma açık eğitim programımız bulunmamakta olup, kurum içi veya grup eğitim talepleriniz için Teklif Talep Formu ile kapalı grup eğitim teklifi talep edebilirsiniz. Eğer bireysel katılımcıysanız Bilgi Talep Formu ile talebinizi bize ulaştırmanız halinde talep etmiş olduğunuz eğitim, eğitim programımıza dahil edildiğinde tarafınıza bilgi verilmesi sağlanacaktır.

Henüz bu eğitim için mevcut yorum bulunmamaktadır.

Genel katılıma açık eğitimlerimiz için indirim seçenekleri aşağıdaki gibidir.

Erken Kayıt İndirimleri:


İlave İndirim:

40 saat (5 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
KALİTE YÖNETİMİ
0
5,540
Sertifikalı Eğitim
16 saat (2 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
KALİTE YÖNETİMİ
0
1,269
Sertifikalı Eğitim
16 saat (2 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
KALİTE YÖNETİMİ
0
1,110
Sertifikalı Eğitim
8 saat (1 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
KALİTE YÖNETİMİ
0
367
Sertifikalı Eğitim
16 saat (2 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
KALİTE YÖNETİMİ
0
215
Sertifikalı Eğitim
24 saat (3 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
KALİTE YÖNETİMİ
0
161
Sertifikalı Eğitim
16 saat (2 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
KALİTE YÖNETİMİ
0
175
Sertifikalı Eğitim
16 saat (2 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
KALİTE YÖNETİMİ
0
184
Sertifikalı Eğitim
40 saat (5 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
KALİTE YÖNETİMİ
0
581
Sertifikalı Eğitim
24 saat (3 gün)
Yüz Yüze & Uzaktan
KALİTE YÖNETİMİ
0
109
Sertifikalı Eğitim
2024-05-04